Comentarii Booking.com – Nota 9,1 din +420 comentarii
Rounded Style With Carousel
– Totul a fost perfect nu am absolut nici o plangere.O sugestie totusi ca mini bucataria sa aiba cateva ustensile in dotare,un incalzitor de apa ptr ceai ar fi ideal.
+ Membrii staffului sunt super.Am fost lasati sa stam in camera mult peste ora de eliberare.A fost a doua oara cand am folosit serviciile hotelului si am sa o mai fac si pe viitor!Recomand.Un punct in plus si pentru frigiderul imens din bucatarie, caldura din camera,dulap pentru haine imens,acces super easy la programe tv,Internet cu viteza si nu mai vorbesc de restaurantul din incinta!, 9,6
– Ventilatorul de la baie cam zgomotos.
+ Hotelul e amplasat pe o strada linistita. Camera foarte spatioasa, curatenie exemplara, balcon generos care da spre o gradina foarte frumos amenajata. Amabilitatea personalului de la receptie., 9,2
– Nu este in regula ca intru-un hotel de patru stele sa nu ai inclusa in pret nici o sticla cu apa.Pe langa acest lucru…pretul unei sticle de apa de 0.75 l,este de 10 lei.Exagerat de mare domnilor administratori!!!
+ Amplasamentul, gradina, 9,2
– Ar trebui sa imbunatateasca calitatea cafelei (sa cumpere un esspresor mai bun).
+ Amplasarea, ambientul (in special gradina dar si camera)., 9,6
– Mancarea la restaurant a lasat de dorit. Am ales specialitatile din menu, care au fost aproape necomestibile. Micul dejun clasic, destul de modest, dar bun, in schimb la orice produs care se epuiza trebuia in mod expres sa atragi atentia personalului sa mai aduca. Altfel sansele de a mai manca ceva tindeau catre zero…
+ Locatia minunata, gradina din spate fff frumos amenajata, camera superba, amenajata cu fff mult bun gust…, 7,1
– Camera necesită revopsire. Restaurantul frumos din care însă lipsesc separee care sa dea un aer intim, cald.
+ Grădina este frumoasa. Camera mare, luminoasa. Personal foarte amabil., 8,3
– Locuri limitate de parcare Desi am avut 3 camera pe rezervare si hotelul nu era full la sosirea noastra, am fost repartizati pe 3 etaje diferite.
+ Curtea este punctual forte al proprietatii. Restaurantul frumos aranjat, iar meniul ala carte interesant., 8,8
Comentarii Trip Advisor – #2 of 61 B&Bs / Inns in Sinaia
Rounded Style With Carousel
Extremely nice hotel , the staff , the room , the view – super replaxed ! everything is very new and cool! Despite we arrived late night , the reception was working , staff is professional and fast ! recomended !, Moscow
We stayed at this hotel a family of five. Hotel was nice and clean. Breakfast was pretty good. Staff was nice and efficient. I recommend this place for couples and families. Parking was easy and Internet amazing 65mb upload/download. Few point to be aware, elevator exist but only half floors, to my room it was about 15 steps to carry my luggage. Daily room cleaning was not perfect but room was clean at check in. The family room was split to two rooms one of them was reachable only with ladder/stairs which Is not perfect. My 7 years old girls like the secret room but my 4 years old was not allowed to sleep there. However we really enjoyed our stay and recommend ., Malta
Perfect for relaxation!…located in a very quite area, it is a fantastic location. Surrounded by the trees and birds, it is like you are sleeping in the garden 🙂
I love it! Staff is very helpful and ready to give a hand if you ask., Cluj-Napoca
Perfect! Clean, silent and modern place. The staff was very hospitable.
The garden is splendid.
We were six (4 adults and two kids) in two large rooms and every one had a good time!
Very good food and amazing deserts (the papanași are a must!!!)
Will return for sure., Bucuresti
In our case, driving trough Transylvania, this hotel become a wonderful base to rest. Nice comfortable rooms, with a terrace, good food at dinner in the restaurant, super likable employees, Good wi-fi signal, the mini-bar was provided with different stuff (I’m fed up of places where they announce mini-bar and when you arrive there is nothing there)
Just a little „if”: the elevator wasn’t really until your floor, for us it wasn’t a problem but just write the note in case someone has mobility issues as there is half a dozen stairs.
For Romania, breakfast was good too., Lisabon
We spent three days at Smart. We found it very clean with a good-sized room and a large, comfortable bed.
Reception staff were generally very helpful, exept when it came to fixing an error on the bill (see below).
Sauna was great. The ‘gym/weight room’ is a weight machine and an exercise bike.
The restaurant is a bit of a mixed bag – they serve good food and good coffee. Some wait-staff are very good, others need a bit more training. Occasionally we needed to chase them for things (they had a tendency to disappear into the back room)., Dublin